BLOGER Z JAPONII: LUDZIE W FUKUSHIMIE SĄ KRÓLIKAMI DOŚWIADCZALNYMI

To już oficjalne: ludzie, którzy zostali w Fukushimie są królikami doświadczalnymi (wideo)

Japoński rząd oficjalnie rozpoczął badania nad dziećmi w Fukushimie.
Opublikowane 31 sierpnia 2012 r. przez aristoman007
Transkrypcja
0:25
·         Informacja, którą dziś zobaczyłem w mediach wprawiła mnie w osłupienie…. Japoński rząd zamierza prowadzić badania nad skutkami promieniowania radioaktywnego
·         Więc teraz to już jest oficjalne, to wszystko, co słyszeliśmy o ludziach, którzy zostali w Fukushimie – że są królikami doświadczalnymi
·         Oni to wszystko po prostu oficjalnie potwierdzili
·         Dla mnie jest to nie do uwierzenia z moralnego punktu widzenia
·         Oczywiście, że tym ludziom powinno się poświęcić uwagę, ale nie muszą od razu prowadzić nad nimi badań.
1:50
·         Dla mnie to kompletna bzdura
·         Nie sądzę, żeby ktokolwiek z tych, którzy zostali, prosił o prowadzenie badań na ich dzieciach
·         Rządowe programy badawcze z nimi w roli głownej nie są im do niczego potrzebne, jak sądzę
3:15
·         Ich przyszłość sprowadza się do czekania w szpitalach na badania krwi i inne testy
·         Nawet te dzieci, które nie będą pamiętały Fukushimy staną się przedmiotem badań
·         NHK twierdzi, że to obywatele prosili o te badania, ale to bzdura, (rzygam tym)
3:50
·         Więc, dzieci, idziecie do szpitala i macie pobieraną krew, bo rząd japoński chce zrobić na was badania
·         Tak, wy i przyszłe generacje będziecie służyć temu krajowi i całemu przemysłowi jądrowemu… dzieci… cholera.
·         Teraz potrzebują pieniędzy. I kto będzie płacił? Podatnicy…. Nie przemysł jądrowy.
·         To straszne, okropne. Nie mogę się opanować.
5:45
·         Rodzice, przyjmujecie to na swoją odpowiedzialność. Jeżeli nie zaprotestujecie, oznacza to, że zgadzacie się, by wasze dzieci były królikami doświadczalnymi dla japońskiego rządu.
·         Jestem ojcem i krew się we mnie gotuje, jak tego słucham.
·         Ja już zdecydowałem. Nigdy nie pozwolę, by jakikolwiek rząd traktował moje dzieci jak króliki doświadczalne

Japan government officially making study on kids in Fukushima
Published by aristoman007
Published on Aug 31, 2012